Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av mspeliins - 30 oktober 2011 19:33

Heejj!

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag sov över hos Ellina12345 i går, och nu tänkte jag berätta lite om våran dag idag.

Jaja, vi vaknade ju av att Ellinas storebrors väckarklocka ringde många gånger och sedan gick vi upp.  

Då fick vi äta frukost, och vi åt goda mackor och en klementin och oboy.  

Och den stunden var riktig chill, för att vi fick äta i soffan och samtidigt kolla på TV.  

Och sedan så kom hennes hund Lemon och lade sig brevid mig.

Hon är en slickepotta, för att hon slickar så fort hon får chansen, HON ÄR SÅ SÖT! (det är hennes andra hund också)

Sedan gick vi och klädde på oss, OCH SEDAN FICK VI GÅ OCH ÅKA SKRIDSKOR!!!  

Jag har inte åkt skridskor sen kanske i februari.

Men jag är ganska bra på skridskor.

Har tränat konståkning innan, men det var inte så roligt så jag slutade.  

Det var i alla fall roligt (att åka skridskor med Ellina)  

Sedan gick vi hem och då kelade vi med mina marsvin (de är också slickepottor) och sedan spelade vi super mario bros wii.  

Det spelet är så NICE!

Sedan skulle vi äta och när jag plingade på hos Ellina sedan så var Maisan09 där. Så vi fick leka alla tre.  

Jaja, över till viktigare saker nu Elin.

Men på kvällen gick vi ut och sa "bus eller godis"  


 


Just nu sitter jag och käkar lite godis.  

Det smakar NICE!  


   

Av mspeliins - 30 oktober 2011 19:23

Heejj!

Jag har inte bloggat så mycket p.g.a att jag har sovit över hos en kompis, från i går till i dag. (hon heter Ellina12345 på msp)


 


Det har faktiskt gått väldigt bra!  

Fast sedan på morgonen så vaknade vi av Ellinas storebrors väckarklocka, och den lät också väldigt många gånger så både hon och jag tyckte att det blev störande.  


 


P.S Det kommer ett inlägg sen hur min dag idag (30/10) har varit med Ellina.  

Av mspeliins - 29 oktober 2011 16:16

Heejj!

Har gjort en artbook, som jag även har skickat in till tävligen!


 


Tror att den är på sida 21 just nu.  

RÖSTA GÄRNA PÅ DEN!  


   

Av mspeliins - 28 oktober 2011 17:13

Heejj!

Så här var min dag i skolan.

Först så hade vi ett göra klart pass.

Sedan så fick blå grupp gå till syslöjden.

Jag är i blå grupp.  

Jag håller på att sticka en mus.

Det är roligt, och när musen blir färdig är den bara FÖR gullig!  

Har kommit typ halvvägs med att sticka.

Sedan så var det rast.

Sedan så fortsatte vi med att göra klart.

Och sedan blev det lunch!

Och det blev pizza!  


 


Och sedan hade vi rast igen, och sedan skulle röd grupp gå till träslöjden, så vi fick vara i klassrummet och göra klart, och läsa upp våran läsläxa.

OCH SEDAN FICK MAN HA LOV!!!   

Och nu ska vi snart äta TACOS!!!  


 


Hehe, äter inte tacos så jätteofta hemma.  

OCH NU ÄR DET BARA TRE DAGAR KVAR TILL HALLOWEEN!!!  


 

Av mspeliins - 28 oktober 2011 17:10

Heejj!

Här kommer favoritoutfiten för denna veckan!


 


Haha, faktiskt så har jag köpt tre av de sakerna!

Kolla bara på mig i msp så ser ni.  


 

Av mspeliins - 27 oktober 2011 20:10

Heejj!

Jag har släppt en ny film, som även är med i tävlingen!  

Det är ju alltså en halloween-film.  


 


Ja, som ni kanske ser på bilden, så heter den "happy halloween"  

Kan inte säga vilken sida min ligger på, för att tyvär får jag aldrig fram den.

Säkert är det ingen som har röstat på den.  

Men jag blir jätteglad när jag läser sånna här kommentarer!  


 


Och så här ser min halloween-outfit ut!  


 


Hehehehe, nu får ni akta er så att jag inte kommer och spökar för er!  


 


Av mspeliins - 26 oktober 2011 18:03

SÅ SNART ÄR DET HALLOWEEN!!!!  

Jag har gjort en liten halloween-bild.  


 


Snygg? Kommentera!  

Appropå det så har det även kommit en halloween-design till msp!!!


 


Hiss: Den är väldigt cool!

Diss: Det laggar mycket.  

Ska ni gå ut på kvällen och säga "bus eller godis" någon gång nu i halloween?

Och det kan ni väl svara i en kommentar, i stället för fråga?  


 

P.S Jag märkte också att det hade kommit ett nytt tema, men det gör jag ett inlägg om sen, men det har någonting med halloween att göra.  

Av mspeliins - 25 oktober 2011 20:00

Heej!

Ja som rubriken säger, så är båda sakerna jag ska visa nu lite sena, men jag visar de nu.

För några dagar sedan släppte jag sista delen av de fem vännerna!  


 


Nästa gång jag släpper en film vet jag inte om det bara är en film som inte ingår i någon serie, eller om jag ska börja med en ny serie.  

Den andra saken jag skulle visa är ännu senare eftersom att det var typ förra veckan.

Men här kommer veckans favoritoutfit!  


 


 


Och ni får gärna tycka att outfiten är ful, eftersom att det aldrig kom något nytt hår eller nya skor.


 


P.S Det har också kommit en ny omröstning. (och det är inte sent)

Den första var väldigt enkel "är du tjej eller kille" och jag svarade sälvklart tjej.

Sedan kom den här frågan.


 


Själv röstade jag på Voldermort.

Och omröstningen blev såhär.


 


Haha, det var väldigt många som hade röstat på Voldermort.  

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards