Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under december 2011

Av mspeliins - 31 december 2011 21:54

Byter jag bloggadress.

Jag kommer att byta till mspeliins.bloggplatsen.se  

Men när jag har gjort det skriver jag ju såklart det i min vgd-ruta på MSP.


 


OBS! JAG ÄNDRADE IDAG ISTÄLLET!!

Av mspeliins - 31 december 2011 14:54

Heej!

Jag hade tänkt starta en liten tävling!

Ni ska försöka gissa vad det här är för något:


 


Sedan lottar jag ut en vinnare, och vinnaren får en present från sin ö-lista och kommer med i bloggen! Tävlingen avslutas torsdag 5/1 2012  

Och man får bara gissa EN gång, och man MÅSTE skriva sitt MSP-namn ifall just DU blir en vinnare, och det är ABSOLUT förbjudet att låtsas vara någon annan! Skriv bara i kommentarer (altså inte i mail på MSP eller i frågor)

Så här är priserna:


1:sta pris: En present från ö-listan+kommer med i bloggen!

2:dra (stavning?) pris: Kommer med i bloggen+5 filmer (5 stjärnor)

3:dje pris: 2 autos+2 filmer (5 stjärnor)

SÄTT IGÅNG NU OCH GISSA!


 


P.S Jag höll på att glömma, gott nytt år alla läsare!

Av mspeliins - 31 december 2011 14:51

Heej!

Sillia123 gav mig några presenter!


 


Tack, tack, tack, tack sillia! <3 <3 <3


 

Av mspeliins - 30 december 2011 16:59

Ska jag byta bloggnamn? Men bara bloggnamn! Så jag byter inte blogg då!

Varför jag undrade? Jo för att jag inte gillar mitt bloggnamn så mycket, för att mitt bloggnamn blevinte så som jag hade tänkt mig, och jag har märkt att det kan vara svårt för en del att veta att det är ett - i mitt bloggnamn.

Men då ska ni få bestämma lite.  

Ni ska få skriva här i kommentarerna vad ni vill att jag ska byta till och innan jag gör det skriver jag ett inlägg på bloggen om det och skriver det i min vgd-ruta! Ni vet väl vad jag heter på MSP? Eiin. (fast med ett stort i då)


Heej då!


 

Av mspeliins - 30 december 2011 15:33

Ja, jag vet kanske inte om det är så "bra och dålig" nyhet för er men för mig är det det.  

Det dåliga: Min favorithäst på min ridskola har försvunnit.  Han heter Adodas och är en shettland.


 


Bara så ni vet att han är inte död eller något sånt, utan att han har blivit skadad i sin hov och har varit borta länge nu, men får väl hoppas att du kommer tillbaka någon gång. Ska fråga min ridlärare om han gör det nästa gång jag rider!  


Den bra nyheten:

Jag tappade en tand i natt!

Jag blev glad eftersom att jag inte hade tappat någon tand sedan jag gick i förskoleklassen! Men ääntligen!

Det är min tionde tand tror jag. Hur många tänder har ni tappat? Skriv om ni vill i kommentarerna!  


Ha det gott, igelkott!  


 

Av mspeliins - 29 december 2011 12:09

Fick en present från ö-listan! Tack Sillia!


 


Tack, tack, tack så mycket!! <3


 

Av mspeliins - 29 december 2011 12:05

Som ni ser så har jag lagt upp en ny design på bloggen!


 


Jag blev rätt nöjd med den. Men vad tycker ni om designen? Kommentera!  


 


P.S Igår kväll kom det upp något sånt här på MSP..  


   


Tyckte det var jättekonstigt och man kunde inte klicka bort det.

Av mspeliins - 27 december 2011 21:26

Heejsan!

Fick 2 presenter från ö-listan!


 


Tack, tack så mycket Amy och Snowy! Alla som ger mig en present får komma med i bloggen och får autos!


 


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards