Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under januari 2012

Av mspeliins - 30 januari 2012 18:58

Men när jag fick den var det den 23/1 har bara glömt att lägga upp det på bloggen.  

Och det här var det jag fick:


 

TACK TACK TACK JENNY1001  

Men 2 autos från mig (EIin.) EIvira och Elin_smile<3 har du redan fått tror jag  


Om ni ger mig en present från ö-listan kommer du med i bloggen + 2 autografer från mig och mina 2 extragubbar. Om det är något från er egen garderob kommer ni med i bloggen + 1 auto från mig och mina 2 extragubbar  


Ha det gott, igelkott!  


   Ny namnskylt kommer snart

Av mspeliins - 28 januari 2012 21:59

Hela den animeringen "penguin hug" funkar inte nu!!  


      


En DEL lagg kan vara rätt roliga men INTE det här!   (de flesta lagg tycker jag är jättetråkiga)

Jaja, nu ska vi inte snacka om tråkiga saker EIin. Detta är ju en posetiv blogg!  


Ha det gott, igelkott!  


 

Av mspeliins - 27 januari 2012 20:26

Sitter just nu med datorn i knät och kollar på kompisar på nätet  

Kollar från svt play      kompisar på nätet!!  



   

Av mspeliins - 27 januari 2012 13:42

Upptäckte när jag kollade på high schore (bland vänner) att de hade ändrat level 11's namn från känd moviestar till talangfull moviestar!

 

Var bara det jag ville säga  


Jo jag har ändrat min design lite. HAHA, råkade skriva Mspeliins.blogg.se istället för Mspeliins.bloggplatsen.se!

Men nu är det ändrat!  


   Ska väl snart byta namnskylt.. jag är ju på level 7, inte på level 6  

Av mspeliins - 26 januari 2012 17:02

Min vgd-ruta är jättekonstig!

Så fort jag sparar något så åker det upp och blir jättekonstigt!

  (klicka för större)

Det här med "ny design" vill hela tiden bli nydesign hela tiden!  


Snälla MSP, kan ni fixa det!


Men sedan har det kommit en typ "alla hjärtans dag" design på MSP!


  ''


Jag tycker att den är jättefin men STORT    för att min vgd är så konstig!  


 



Av mspeliins - 25 januari 2012 13:21

Rösta på vad ni tycker om min blogg!  


   


Rösta vid sidan av bloggen! Jag tål kretik men rösta helst inte på JÄTTEDÅLIG!! bara för att vara elak och såras!  


 

Av mspeliins - 25 januari 2012 13:13

När jag skulle redigera en bild i pixlr.com såg jag att de hade ändrat bilden på välkoms-sidan  


 

Kommer att ha den här kategorin varje gång jag skriver om något ritprogram te.x pixlr.com  


 



Av mspeliins - 25 januari 2012 13:00

SJUK IDAG OCKSÅ!!

Så typiskt också för idag skulle alla 3:orna åka skridskor och det är roligt och det är ju tråkigt att vara sjuk.  

Men imorgon ska en del i våran klass (jag är en av dem) åka och simma, och sedan har jag och amy135 våran fiollektion och sedan ska vi vara hemma hos mig så jag hoppas verkligen att jag blir frisk då!

          


 



Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards