Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under februari 2012

Av mspeliins - 28 februari 2012 22:43

Glömde att skriva detta inlägget innan så jag skriver de nu  

Det är då nytt tema och är ganska bra (tycker jag då)

 

Animeringarna var roliga, och kläderna var väl ok  

 

 

Lol-animeringen var rätt rolig!  Kanske ska köpa den sen.


 



Av mspeliins - 28 februari 2012 12:35

Annasåsen här. Kolla här:

(klicka för bättre bild)

Men jag glömde av ngn konstig anledning att klippa ut den, så för er som kollar på sc:en:

Nej, jag ger inte presenter!

Och för er som kollar på famen:

Auto??

Åh, just det bilden handlar om:

Animeringen Crawl Har blivit VIP och jag VILLE VERKLIGEN HA DEN ibland är jag glad att mitt vip tagit slut men annars blir jag bara förbannad på msp -.-


Sry om jag inte fick göra inlägget eller ladda upp bilden EIin.!


//Annasåsen


Av mspeliins - 27 februari 2012 20:31

Det har nu kommit en ny omröstning på msp!  


 


Jag tog tiigeer!!  


 


Så här blev då omröstningen  (flest som röstade på tiger)


Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av mspeliins - 23 februari 2012 21:30

Länge sen jag skrev ett inlägg om min vardag irl  

Iaf, först hade vi matte, vi fick vara i grupper och fick saker att väga. Först skulle vi skriva vad vi trodde att det vägde, och sedan vägde vi det  Sedan stoppade vi i alla saker på en gång i den grejsimojsen vi vägde dem i, och blev typ 1 kg och 100 gr  Sedan fick vi pröva att väga oss själva (jag väger nog normalt för min ålder men tänker inte säga exakt)

Sedan var det då rast, och sedan hade vi svenska

Sen var det lunch och det blev kycklinsoppa med nudlar eller köttfärsrutor med pizzasmak (blä) Sedan var det rast och det var jättefint väder då! Typ som en vårdag (fast det har det varit hela dagen då) De som hade jackor och en tjock tröja under fick ta av sig jackan, och jag gjorde det  Sedan när vi gick in hade vi so om istiden.. Och sedan åt vi frukt och sedan slutade vi  


Sedan gick ju Amy och jag till våran fiollektion och övade på lite låtar som vi ska spela på en konsert någon gång i slutet av mars, vi ska nog spela 6 låtar  

        (gammal bild ^^)


 


Av mspeliins - 23 februari 2012 21:17

Fyllde 10 år igår!!  

       

2-siffrigt nuue!  Det här fick jag;


Ett nytt täcke (inte påslakan då, utan det som är under) och det är typ silke

Petshops (leker nt med dem, bara samlar  )

Änglaplingare, typ heter det väl.. (fast det är fåglar ist och den plingar nt så mkt)

Ridvantar

Ridhjälm

Kompisbok

En top model

Pengar  


Sedan åt vi tårta och kladdkaka sen  


 

Av mspeliins - 22 februari 2012 15:31

Heeeeeeeeej!

Nu gästbloggar jaag här, inte du!

Så här ser jag ut på msp:

Bry er inte om sit down där uppe.

Och jag har gett bort det där håret till min syster, som är EIin.'s bff Snowy1.

För hon ville ha det jättemkt  


Lite om majj:

Jag är lvl 8 (snart lvl 9) 

jaaag har 2 husdjur som heter Kakan ♥ (de kom EIin. påå) och Little Lime ♥

Om majj irl:

Är 9 år (som nt räcker), ska fylla 10.

Jag heter Anna

Jag bor i det norra Norrlandet om pratar INTE Norrlänska


Hejdå! Och säg grattis på födelsedagen till EIin. nu!






Av mspeliins - 20 februari 2012 23:21

Nu har det kommit en ny omröstning på msp!  

 


Jag tog The Sims, men det var svårt att välja.. för jag gillar Mario också..  Vad röstade ni på? (:


 




Av mspeliins - 20 februari 2012 23:17

Äntligen, lvl 8!!!  


 


Nu satsar vi på lvl 9! ;D


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards