Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av mspeliins - 3 januari 2012 19:32

EN TILL SÅ FÅR JAG BESÖKSREKORD!!!


  

SNÄLLA, SNÄLLA KOM IGEN!!!


 

Av mspeliins - 3 januari 2012 15:02

Heey!

Nu har Pinky växt!


 


Awwww, hennes små musöron är såååå sööta!! ♥ Tycker boonies är söötast när de är i den här storleken!

Smulan och Melwin har ínte lika mycket matpoäng.  


 

Av mspeliins - 3 januari 2012 13:52

Lite konstigt att temat kommer på en tisdag.  


 


 


Orka visa alla animeringar. xD


   


 


Puuh, det var många bilder att ladda upp! Jag tycker temat är bra! Jag gillade allt utom håren.   Temat får 4/5 av mig. Vad tycker just DU om temat? Kommentera!  


 



Av mspeliins - 3 januari 2012 00:06

NU RÄCKER DET!!!

SLUTA LÅTSAS VARA ANDRA!!!!!!

Varför gör ni så!!!???

Snälla, tänk efter lite innan ni kommenterar!!!! Ni kanske tycker det är roligt (vilket jag tycker är väldigt dumt) men jag tycker ABSOLUT inte att det är roligt!!! På min blogg vill jag ha riktigt folk som kommenterar, inte falska personer!! Och jag vill inte ha några dumma kommentarer nu om att jag är taskig tack! För jag måste ju få säga vad jag tycker att ni ska sluta med!

VET ALLA DET NU??? LÅTSAS INTE VARA ANDRA!!!


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards