Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av mspeliins - 30 augusti 2011 16:04

Heej!  

Idag gick mitt pet fluffis upp i level 2!!!  

            

Mycket lek till level 3...  

Som ni kanske har ser så har jag en ny header också.


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 28 augusti 2011 20:21

OMG OMG!!!

HAR SLÄPPT De fem vännerna del 1!  

Se den gärna och betygsätt den!


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 28 augusti 2011 17:20

Heej!

Som ni kanske ser så har jag en ny header på bloggen.

Blev själv ganska nöjd med den.

Fast det klart kommer jag ju någon gång att göra en till header fast jag ska nog ha den här ett tag.

Vad tycker ni om headern? Kommentera!


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 28 augusti 2011 13:50

Heej!

Om ni ger mig en present från ö listan (önskelistan) så får ni...

Tre autografer.

Fem stjärnor på alla era filmer.

Och jag lägger upp en bild på eran profil på bloggen och tipsar om eran blogg (om ni har någon förstårs)


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 27 augusti 2011 21:21

Heej!

Idag så gick mina djur Fluffis och Lilli upp i en level på msp!  

  

 

 

Fick inte bild på Lillis profil.


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 27 augusti 2011 18:29

Heej!  

Ine förrän nu har jag märkt att min boonie lilli är fullstor nu. 

 

Hehe tyckte hon blev rätt så söt.

Hur tycker ni hon blev? Kommentera.

Av mspeliins - 27 augusti 2011 18:16

Heej!

Jag lekte nyss med Min bästs Susanne. (Amy135 på msp)

Vi badade nästan hela tiden.

Det var fyllt med varmvatten så det var faktiskt skönt.

Men när man frös fick man gå upp och göra något en stund sen hoppade man ner i poolen igen så blev det jättevarmt.  

Vi kastade lite vattenballonger också.

Den första kastade vi på land och den gick sönder ganska snabbt.  

Den andr kastade vi i vattnet och den var vit så när vi tappade den i vattnet såg man den nästan inte.

Men det roligaste är ju när dem smäller (min åsikt) så vi kastade på land i stället och den smällde ganska snabbt.

Men just nu gör jag inget speciellt. (för utom att blogga då)


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 26 augusti 2011 20:42

Heej!  

Jo som ni ser på rubriken så har det kommit nytt tema till msp och temat är kärlek.     Själv tycker jag att det är helt okej.


/hej då/

Elin.

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards