Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av mspeliins - 19 augusti 2011 11:32

Heej!

Nu tänkte jag skriva lite om msp.

För det första så har min boonie växt.

Bild på den.   Och för det andra så har jag märkt att min hund fluffis är fullstor nu.

Bild på den.

  

Sen så har jag renoverat lite i mitt rum.

Här kommer lite bilder.

Vardagsrum.   Trädgård.   Kök.   Partyrum.   Jag är i alla fall jättenöjd med det.


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 19 augusti 2011 11:18

Heej!

Idag har jag varit med Min kompis Nora.

Vi målade typ ett klassrum.

Sen fikade vi lite  

O sen gick vi till mig lite och spelade dator och tränade i källaren.

Sen var vi ute. Det var väldigt varmt.

Sen gick vi till Nora och lekte lite där.

Sen åt vi mat och sen var det ju kväll och då hoppade vi studsmatta i en timme ända tills Nora skulle hem.

Sen Hände det väl inget speciellt. I alla fall inget roligt att läsa om  


/hej då/

Elin.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards