Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av mspeliins - 26 augusti 2011 20:42

Heej!  

Jo som ni ser på rubriken så har det kommit nytt tema till msp och temat är kärlek.     Själv tycker jag att det är helt okej.


/hej då/

Elin.

Av mspeliins - 26 augusti 2011 15:07

Heej!

Nu tänkte jag blogga lite om hur min dag har varit idag och igår.

Jag kan väl börja med igår.

Det började ju med att jag gick till skolan och blev mobbad  

Jag blev mobbad för att vi skulle ha mattepass och man skulle jobba ihop med den som satt brevid. (jag sitter brevid en som heter Caroline)

Japp och hon liksom bästämde hela tiden över mig och sa att allt jag gjorde var fel!

Och när jag räckte upp handen så sa hon att man inte kunde se att jag räckte upp den.

Och då så sa jag så här.

- du behöver ju inte bästämma över mig.

Då sa hon att hon skulle skriva en lapp om mig och det skulle vara något dumt.  

Jag skulle gå på toa och då sa hon att jag skulle göra det BARA för att jag skulle få slippa lektionen!!!!

Jag skulle ju gå på toa men också för att få gråta ifred...

Japp men sen var vi och hade utelektion.

Vi skulle leta efter småkryp...

Sen resten av skolan hände det väl inget speciellt.

Men när vi skulle gå hem så gick jag och min kompis till våran fiollektion som har börjat igen.  

Vi tränade på en D dur skala och blinka lilla stjärna.

Nu ska jag berätta om hur min dag har varit idag.

Vi gick på en utflykt och det var JÄTTEVARMT!!!  

Jag som till och med hade jeans på mig och en långarmströja. (visste inte om innan att det skulle bli så varmt)

Men jag hade ju ett linne under.  

Vi var där hela dan så det var jättekul.

Många letade efter grodor och höll dem fångna. (det fanns jättemycket grodor)

En del spelade till och med död!  

Jag HATAR djurplågare.  

Japp men nu är jag hemma och det var jätteskönt att få sätta på sig lite tunnare kläder


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 26 augusti 2011 14:59

Heej!

Bara så ni vet att ni får gärna bli ihop med mig på msp för jag är singel.     Aksepterar bara om det är killar som frågar.


/hej då/

Elin.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards