Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av mspeliins - 21 augusti 2011 13:43

Heej!!

Har hållt på väldigt mycket med filmer på msp. (men dem ska inte släppas)   

Om ni undrar varför så är det för att jag håller på med serier som jag ska radera sen och jag vill bara inte släppa dem.

Tänkte bara säga det.


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 21 augusti 2011 13:27

Heej!  

Idag tänkte jag skriva lite om hur min dag har varit idag. (och igår)

Japp. Idag har det väl inte hänt så mycket men skolan börjar ju imorgon så jag tänkte väl njuta lite extra av dagen idag.

Det började väl med att jag vaknade och åt frukost och sedan tittade på film och klädde på mig.

O så har jag varit ute en hel del. (jättefint väder hos mig)  

O nu bloggar jag så jag ska väl berätta lite om vd som hände igår.  

Japp. Vi åkte iväg på morgonen och var borta hela dan. (det är därför jag inte har bloggat något igår)

När vi var borta så var vi och tittade i affärer. Jag köpte ett turkost nagelack och två träjor och stövlar som var jättefina. (ska ha dem när jag börjar ridskola också för jag ska provrida nästa lördag)

Man blev såklart jättehungrig och vi fick vänta jättelänge på att våran mat skulle komma. (för det var jättemycket folk)  

Sen var vi på flera affärer ända till kvällen. Då åkte vi hem.

Det var väldigt skönt att få komma hem för man blev ganska less på att vara där hela dan  

hoppas att ni hade det bra.  


/hej då/

Elin.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards