Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av mspeliins - 22 augusti 2011 18:49

Heej!  

Jag tänkte skriva om hur min dag har varit idag.  

Jag började ju trean idag så jag kan berätta vad som hände i skolan idag.

Det började väl med att vi pratade lite i klassrummet och sedaan hade fest på skolgården.  

Vi hade fest eftersom att min skola fyller hundra år i år.

Vi fick lyssna på en kör och sen åt vi glass.   

Sen hade vi rast och sedan fick vi rita.

Sen gick vi och åt mat och det blev frukostkorv med fjärilspasta.

Sen hade vi rast igen.

Man måste ju jobba lite längre nu förra året slutade jag varanandag ett och varannan dag tjugo i två.

Nu slutar vi varje dag tjugo i två förutom på fredagar för då slutar vi kvart över ett.  

Idag slutade vi ett men det var nog för att det var första dagen.

När började ni skolan? (eller börjar).


/hej då/

Elin.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards