Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av mspeliins - 1 mars 2012 20:25

Heej!

Skulle ju ha skrivit det här inlägget innan men har glömt det av någon anledning..

Iaf, så här såg min dag ut den 28/2-12


Först hade vi musik, och vi spelade ett musik-memory, jag och en som heter Nikita fick stå där framme och välja 2 personer som skulle sjunga sin låt, och om det var samma så fick man ett par, och vet ni vad? Det blev oavgjort ;D

Sedan hade vi idrott och då skulle vi ha en bajstråkig röris som vi gjorde när vi gick i förskolan/1:an -.-

Sedan var det vila, och de pratade som om vi var 5 år bara -.- "tänk om du var en fågel.. du flyger högt, högt och ser på utsikten" -.- (det var det de sa då)


Efter vi hade fått höra på den där löjliga saken (som var typ 20 minuter) fick vi gå och duscha och sedan var det ju rast.

Sedan hade vi vårat gamla vanliga, lunch, svenska/matte o.s.v  


När jag kom hem gick jag ut i det fina vädret och var med en kompis   


Ha det gott, igelkott!


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards