Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av mspeliins - 2 oktober 2011 19:18

Heej!

Var idag med två kompisar som heter Nora och Elin.

Först så lekte bara jag och Elin.

Först spelade vi super mario bros wii.  

Sedan spelade vi msp.

Vi gjorde en film på hennes gubbe.  

Och sedan gick vi till henne och tittade på film.

Sedan kom Nora och då gik vi upp och lekte med barbie.  

Fast sedan tröttnade vi på det och då skull även Nora gå hem och äta.

Då gick Elin och jag till mig och tittade på mina marsvin (som var ute då) och gungade och väntade på Nora.

Sedan hoppade vi studsmatta och då skulle jag äta.

Sedan skulle Elin typ gå hem och äta.  

Sedan skulle Elin gå på en fest så Nora och jag fick leka ensamma.

Först lekte vi med hennes såndär som kan gå ner för trappan.

Sedan målade vi.

Sedan tittade vi i hennes skolkatalog.

Och så vidare.

Men sedan på kvällen så hopade vi studsmatta och lekte gympa där.

Och det var ganska roligt.  

Nu har jg nyss ätit min favoriträtt   lasagne  



 


Av mspeliins - 2 oktober 2011 19:10

Heej!

Jag har börjat med en ny kategori som jag kommer lägga ut varje vecka om min favoritoutfit om det nya temat!

Så här är nu denna veckans favoritoutfit!

 

Vad tycker ni om outfiten Kommentera!  

Av mspeliins - 2 oktober 2011 19:07

Heej!

Hade anmält ett kedjemail och det här fick jag tillbaka! 

 

YES!          



 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards