Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av mspeliins - 20 oktober 2011 20:03

Heejjj!

Det har kommit nytt tema till msp!

Och temat är resturang!

 

Kläderna.

     

Hehe, det fanns tydligen inga nya hår och skor.

Animeringar.

           

Och till sist bakrunderna!

   

Tycker väl temat är rätt så bra, men inget direkt jag fastnar för.  


 

Av mspeliins - 20 oktober 2011 17:06

Heejj!

Ni som skriver elaka komentarer till mig, varför gör ni det?

Ni vet att dem inte godkänns av mig!

Och när ni ni skriver frågor till mig så ska det gärna vara en fråga.

Om det inte är någon fråga, så kan ni skriva det i en komentar.

(Och jag menar inte att göra er ledsna om ni kanske inte har skrivit något dumt så menar ju inte jag er)


 

P.S Ni som skriver dumma komentarer kanske inte gillar min blogg, men ni behöver ju inte följa den då.

(och snälla skriv ingen dum komentar nu eller kråga nu okej?)

Jag försöker vara så snäll som möjligt mot er men jag blir ju ganska ledsen när jag läser sånna komentarer... D.S

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards