Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av mspeliins - 6 februari 2012 20:36

Rubriken stämmer, jag gillar inte när ni håller på och skriver elaka kommentarer!

Jag vet att alla inte gör det men ni som gör det, varför gör ni det!?? Hur skulle det kännas för er om ni hade en blogg och någon skrev en jättedum kommentar som gjorde en ledsen???

Fick just in en jätteelak fråga som inte var så trevlig, den hade skrivit fjortis, osv bara för att jag tyckte loreen var rätt bra, och jag inte gillade sean banan speciellt mkt!

Är det något problem eller? Jag skrev ALDRIG att jag tyckte att loreen var snygg, jag skrev att jag tyckte att hon var rätt BRA! Alla kan ju inte tycka samma sak! Ni får ha eran åsikt, och jag får ha min!

Och när det inte är frågor, ska ni helst skriva det i kommentarerna


Så snälla, försök att sluta med det, för jag blir ledsen/sårad av sånna dumma kommentarer!


 


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards