Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av mspeliins - 8 februari 2012 19:42

Glöm inte att rösta i min omröstning!

 

Det skulle betyda såå mycket om ni röstade på någonting!  Om man inte tycker att det behövs något mer kan ni rösta på inget  


 

Av mspeliins - 8 februari 2012 19:07

Jag har köpt 2 nya boonies på MSP!  

 

Vad de heter får ni kolla själva  

Men när jag köpte dem raderade jag Smulan. Anledningen var att jag inte hade haft såå roligt med henne, och nu tänkte jag satsa på boonies


 



Av mspeliins - 8 februari 2012 19:01

När jag loggade in såg jag att de hade gjort om sc-hjulen!


 


Jag tycker det blev jättesnyggt!  

Och för de som är VIP har det kommit en sc grej där uppe i hörnet ifall man vill köpa sc  

       

Det har även kommit en ny omröstning!


 


Själv röstade jag på Mario  


Ha det gott, igelkott!  


 



Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards