Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 1 december 2011

Av mspeliins - 1 december 2011 20:18

Heej!

Jag har en film på G.


 


Har inte gjort färdigt den än, får väl se när den släpps.


 


P.S sorry att jag inte har lagt ut del 2 av sagan, men den kommer pubiceras antingen i morgon eller lite senare i kväll.  

Av mspeliins - 1 december 2011 19:59

Hejsan!

Ja, det här inlägget kommer ju att bli lite blandat men först.

Det har kommit en ny omröstning!


 


Vet att det var ett tag sen, men har glömt att lägga upp det på bloggen.

Så här blev omröstningen.


 


Det var flest som hade röstat på Icarly.  

Sedan så har det kommit en julkalender till MSP!


 


Det här var det man fick.


 


Vad tycker ni om presenten? Själv tycker jag att den var för liten.  

Och det har kommit någon sak som man kan ladda ner på mobilen också!


 


Och så har det kommit jul-VIP.


 


Jag ska KANSKE köpa det för mina julpengar som jag får på julafton men bara ett KANSKE.  

Det kommer ett till inlägg snart.


Ha det gott, igelkott!


 


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards