Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 13 december 2011

Av mspeliins - 13 december 2011 20:08


 


Är... BILLA BOY!!!


 


Grattis, du är dagens moviestar!

Ge gärna honom autos!


 

Av mspeliins - 13 december 2011 19:37

Hejsan!

Idag gick vi och kollade på 6:orna när de hade Lucia!

Först på morgonen gick 3:orna och 4:orna och 5:orna dit så vi fick bara ta in våra väskor och sedan skulle vi gå. 

Det var faktiskt mysigt!


   


Sedan gick vi hem och vi gjorde lite saker i klassrummet för att vi skulle gå till matsalen och typ 5 minuter.

Vi hade bytt tid med förskolorna för att de var och tittade på Lucia då, så vi fick äta mycket tidigare än vanligt.

Det blev pasta med skinksås, eller strömming med potatismos. (blä)

Efter det hade vi rast och sedan skulle vi rita som ett eget Lucia-tåg och man skulle tänka vad man själv skulle vilja vara (bara en fick rita en lucia) det blev Caroline.  

Jag målade en tärna.

Och eftersom att vi skulle tänka vad VI SJÄLVA skulle vilja vara så skulle man försöka måla så att det skulle se ut som att det var man själv.

Efter det fick vi lusse-fika.

Vi fick pepparkakor och appelsinsaft!  

Sedan skulle vi skicka ett tack-kort till 6:orna.

Vi fick måla en ruta med något juligt i var. Själv målade jag en julgran.  

När man hade blivit klar med det fick man rita. (som inte vi har vi fått göra typ sen det var augusti/september)

Sedan fick vi gå hem!


Har glömt att skriva det innan men i söndags pyntade vi våran julgran och bakade pepparkakor!  

Här kommer det bara en bild. (fast inte på julgranen och pepparkakorna)


 


Kanske inget intresant men nu när det är vinter och kallt kanske man ska tända brasor.  


 


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards