Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 10 december 2011

Av mspeliins - 10 december 2011 20:34


 


Är.. ANNASÅSEN!!


 


Grattis Annasåsen, en riktigt bra vän som förtjänar autos!

Klicka på bilden för att komma till hennes jättebra blogg.


 


Av mspeliins - 10 december 2011 20:16

Hejsan!

Tänkte börja med dagens moviestar!

Och då har just NI chansen att komma med i bloggen!

Det här är reglerna om man vill bli dagens moviestar.


1. Maila mig på MSP eller skriv i en kommentar att du vill bli dagens moviestar.

2. Det blir bara en dagens moviestar per dag, så om någon redan har frågat kanske du blir en annan dag.

3. När ni skriver att ni vill bli dagens moviestar så MÅSTE ni skriva erat MSP-namn, och låtsas inte att du är någon annan!

4. Man kan inte bli dagens moviestar flera gånger på en vecka.


Hoppas ni förstod reglerna!  

Men om det inte är någon som har frågat någon dag så blir det ju ingen dagens moviestar just DEN dagen.

Ni kan börja nu med att sätta igång (om ni vill)


 

Av mspeliins - 10 december 2011 18:47

Hejsan!

Har köpt nya ögon på MSP!  

Och jag lovade ju er att ni skulle få se dem, och så här ser de ut.

 

Vad tycks? Själv blev jag helt nöjd med dem!  


 

Av mspeliins - 10 december 2011 16:04

Jag har bestämt mig för att köpa nya ögon på MSP.

Men vilka ögon det blir får ni se när jag har köpt dem.  

Här är det man får i MSP-kalendern idag.


 


Jag gillar nog mest VIP saken.


 



Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards