Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 19 december 2011

Av mspeliins - 19 december 2011 21:13

  Jag har köpt jul-VIP på MSP!!  


 


Då fick jag ju alla de presenterna och jul-boonien!


 


Den heter Melwin!

Det här är min outfit just nu i MSP.


 


Nu måste jag stänga datorn, heej då!


 


P.S Jag kommer tyvär att sluta med sagan eftersom att många har skrivit dumma kommentarer om mig och Snowy och jag blir ju faktiskt jätteledsen till sist och jag trodde inte att en del av er skulle hålla på så här men om ni vill ha det så så slutar jag väl med sagan!

Till Snowy1: Vi har ju filmen om oss på MSP.  

Av mspeliins - 19 december 2011 19:14


 


Är.. AMY135!!!


 


Grattis Amy! Och som väldigt många av er följer min blogg vet nog att hon är min BFF irl.  

Tjejen förtjänar autos!!


 

Av mspeliins - 19 december 2011 19:06

När jag skulle öppna kalendern på MSP så var det bara en liten prick.  


 


Hände samma sak för er?

Undrar i så fall vad de har tänkt att man ska göra med en liten prick.  


 

Av mspeliins - 19 december 2011 18:32

Vet konstig rubrik men jag har ju inte skrivit något om mitt liv irl på länge.  


Måndag (förra veckan)


Inget särskilt hände väl då.  

Tisdagen har jag redan skrivit om.


Onsdag (förra veckan)


Vi hade pyssel dag (3:orna och 6:orna)   

Jag var i grupp 8.

Vi pysslade i 3:ornas fridids.

Först gick vi en tipspromenad.

Jag gick med 3 andra i min klass. Det var jättelerigt ute och vi ramlade nästan!

Sedan gick vi in och pysslade!

Jag hann med och pynta ett ljus, man fick ha på ett guldigt band (om man ville) och om man ville fick man måla lite saker på den i blått eller guld.

Jag gjorde också en snöflinga av piprensare, o.s.v

Sedan blev det mat.

Vi satt och flamsade om att våran lärare hade ketchup på allting (till och med i sängen)

Sedan var det rast och sedan fortsatte vi med pysslet.

Jag gjorde en tavla med en tomte. Jag gjorde flera saker men orkar inte säga allt.  

Sedan slutade vi.


Torsdag


Inget speciellt.


Fredag.


Vi hade leksaksdag!

Jag tog med mig min zhu zhu pet.  

Vi fick leka med dem på lektionen.

Sedan var det sista gången på slöjden också. Lite tråkigt faktiskt.

Under den här höstterminen har blå grupp haft syslöjd och röd grupp haft träslöjd (jag är i blå grupp) och på vårterminen som kommer ska BLÅ grupp ha träslöjd och RÖD grupp ha syslöjd.


I dag har det väl inte hänt så mycket.

Orka skriva allt men i lördags sov Amy135 över hos mig.

Vi bakade en pepparkaksgris och sedan glaserade vi den. När Amy hade gått gjorde vi marsipangodis som vi sedan doppade i choklad.

Och nu är det ju bara fem dagar kvar till julafton!!

Vi har julavslutning på torsdag.


Heej då!


 


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards