Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 10 september 2011

Av mspeliins - 10 september 2011 14:31

Heej!

Idag var jag på ridskola.  

Bild från google.

  Är den inte söt.  

Jaja nu ska jag berätta vad som hände förra veckan.

På lördaden var vi på liseberg.  

 

Hangay är min favoritkarusell (den som är på bilden)

Tittar jag riktigt noga så ser jag att bilden inte är tagen från liseberg men karusellen finns ju ändå där.

I söndags så var jag på jönköpings flygfest och bl.a tittade jag på Amy Diamond.

Och hon kramade mig.  

 

Anledningen till att jag inte gjorde ett inlägg om det innan var för att jag helt enkelt inte har kommit ihåg.  

Hoppas att ni mår bra.


/hej då/

Elin.  





Av mspeliins - 10 september 2011 10:27

Heej! Det är jag Lilli!  

Lilli! Det låter ju som att det bara är du som ska göra det här inlägget.

Ehh japp det här är mina djur Fluffis och Lilli (den med blå text är fluffis och den med rosa text är Lilli)

Nej! Du kan väl gå tillbaks till Elins rum om du ska vara så otrevlig!  

Jaså! Jag tycker att det är du som man kan kalla otrevlig!

Sorry alla läsare men ni ska inte bry er om dem de bråkar alltid med varandra.  

Lyssna inte på Elin ni ska lyssna på mig.  

Förlåt för att vi betedde oss lite konstigt när vi skulle presentera oss men..

Det är kul att lite mer har börjat läsa bloggen!


'/hej då/

Elin och Fluffis och lilla jag  

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards