Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 24 september 2011

Av mspeliins - 24 september 2011 10:26

Heej!

Jo till och börja med snurrade jag ju sc hjulet.  

 

5 sc som vanligt.

Sedan ska ni veta att jag bara kan ha en vän till...

 

Sedan så såg jag att Fluffis och Lilli var sjuka!

   

Så gick jag för att mata dem så blev Fluffis frisk.

Men vad såg jag när jag skulle ge Lilli medicin!?

 

Typiskt också men när jag loggade in efter en stund igen så såg jag att jag hade råd igen.

Förresten så skulle det vara underbart om ni kunde ge mig autos för jag vill verkligen gå upp i level 5!!

 

Är inte så nära att levla direkt men ändå.  


 

Snygg?



Av mspeliins - 24 september 2011 10:04

Heej!

Skrev aldrig något inlägg igår så jag ska försöka med tre idag.  

Japp i skolan har det väl inte hänt något speciellt förutom att vi hade syslöjd.

Vi håller på och broderar en tavla.

Jag kommer att få ta hem den nästa gång.  

Men jag blev ju klar med allt som jag skulle göra så jag fick göra ett penndjur istället.

Först fick man typ rita av en mall av det djuret man skulle göra (jag valde fjäril)

Sedan fick man klippa ut det på ett papper.  

Sedan fick man rita det på ett tunt papper (det var viktigt att man ritade på den blanka sidan för den andra skulle man skryka fast ddet med filttyget.

Sedan fick man välja filttyg. Jag valde lila.  

Lila är snyggt!  

Sedan fick man stryka fast det men sedan fick vi gå ut på rast och vi spionerade lite.

Japp sedan har det väl inte hänt något speciellt men sedan på lektionen när röd grupp hade träslöjd så fick vi läsa våran läsläxa. Jag hade en som hette Teddy i trubbel  

Sedan på eftermiddagen så gick jag och mamma och handlade.

Vi handlade en kofta som jag skulle ha och lite saker till min storebror (han fylle år idag) ja och sedan handlade vi mat.

Det var allt för mig.

 

Snygg?

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards