Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 16 september 2011

Av mspeliins - 16 september 2011 20:10

Heej!

Det har kommit nytt tema till msp och temat är nöjespark.  

 

Kläder.

             

Skönhetsakerna.

     

Animeringarna.

     

Gillar temat MEN inte spyanimeringen.  

(Orkar inte visa bild på bakgrunderna)


/hej då/

Elin.  



Av mspeliins - 16 september 2011 19:36

Heej!

Tänkte berätta lite om hur min dag har varit idag.

Jo först i skolan så hade vi svenska.

Sedan hade vi (blå grupp) syslöjd!  

Vi håller på och broderar en tavla och jag TROR att jag blir färdig nästa vecka.  

Sedan hade vi rast och sedan hade vi ett pass (kommer inte ihåg)

Sen åt vi mat och det blev tre rätter!

Först var det fisk och potatis eller prinskorv och potatis.  

Jag tog korv och sedan såg jag att det fanns raggmunk också och när jag blev klar gick jag och hämtade det.

Det hände väl inget annat speciellt i skolan.

Det var sommarväder idag hos oss!  

Vi kunde till och med ta ut marsvinen på gräset.

Hur har ni haft det idag?


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 16 september 2011 19:33

En ljugare på msp håller på och skriver dumma mail till mig!  

 

SEDAN SKYLLER HAN IFRÅN SIG!!

 

OCH JAG SVEK EJ HAN HAN BARA SKICKADE DET DUMMA MAILET TILL MIG!!!!!


/hej då/

Elin.  

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards