Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 28 september 2011

Av mspeliins - 28 september 2011 20:27

Heej!

Jo först så hade vi ett långt mattepass. (inte så roligt)

Sedan hade vi rast! 

Jag och några kompisar var bakom huset vid en klätterställning och gjorde lite tricks där.  

Sedan hade vi SO vi pratade om att vi skulle gå till ett hus som förklarar varför det blev en stad just där jag bor (talar inte om vart för jag får inte berätta vart jag bor)

Vi ska gå dit imorgon (har lite ont i foten nu så hoppas att jag inte har det imorgon för vi kommer gå ganska långt och dessutom ska jag och Amy135 gå till våran fiolkektion och det är ungefär 2 km)

Japp sedan åt vi mat och det blev antingen kinagryta med kyckling och ris eller nötfärsbiffar med ris (jag tog nötfärsbiff  )

Sedan hade vi rast och det hände väl inget speciellt då.

Sedan hade vi lite blandat och sedan fick vi äta frukt.  

Sedan hade vi idrott och då körde vi först svansdatten (TRÅKIGT)

Sen hade vi spökboll och det var också tråktigt. Det kändes typ som att alla försökte kasta på bara mig och på grund av det blev jag ju spöke tidigt!  

Japp så har min dag varit idag.



 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards