Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 20 september 2011

Av mspeliins - 20 september 2011 15:34

BLIR SÅ HIMLA FÖRBANNAD PÅ MIN LÄRARE!!!

Så här är det.

Jag bara frågade när vi skulle göra något som man fick ta hem när man fyller år och hon baa "TYCKER DU ATT DU SKA FRÅGA MIG OM DET NU GÅ OCH SÄTT DIG PÅ DIN PLATS!"

Blev ju självklart lite ledsen en inte så mycket men...

JAG HATAR MIN LÄRARE LOTTA!!  


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 20 september 2011 14:44

Heej!

Igår släppte jag De fem vännerna del 8!  

  SE DEN GÄRNA!!!  


/hej då/

Elin.  

Av mspeliins - 20 september 2011 14:39

Heej!

Dagens moviestar är ingen mindre en sillia123!

En bild på din profil.

 

Grattis sillia du ska få två autos av mig men du kan räkna med att det kan ta lite tid men innom 4 timmar ska du ha fått dina autos.  

Och som i förra inlägget så är det bara att skriva i en kommentar eller i en fråga om du också vill bli dagens moviestar.

Om det är någon som inte har läst bloggen innan eller har glömt så finns instruktionerna i ett annat inlägg som heter TILLFÄGGIGT!


/hej då/

Elin.  

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards