Elins liv i Msp♥

Alla inlägg under september 2011

Av mspeliins - 10 september 2011 10:27

Heej! Det är jag Lilli!  

Lilli! Det låter ju som att det bara är du som ska göra det här inlägget.

Ehh japp det här är mina djur Fluffis och Lilli (den med blå text är fluffis och den med rosa text är Lilli)

Nej! Du kan väl gå tillbaks till Elins rum om du ska vara så otrevlig!  

Jaså! Jag tycker att det är du som man kan kalla otrevlig!

Sorry alla läsare men ni ska inte bry er om dem de bråkar alltid med varandra.  

Lyssna inte på Elin ni ska lyssna på mig.  

Förlåt för att vi betedde oss lite konstigt när vi skulle presentera oss men..

Det är kul att lite mer har börjat läsa bloggen!


'/hej då/

Elin och Fluffis och lilla jag  

Av mspeliins - 9 september 2011 14:33

Heej!

Tanja+cool hade frågat mig om hur man gör en header i paint så det tänkte jag visa nu.  

Först tar man te.x en bild.

För att göra det trycker man på PrtSc tangenten (det är den brevid F12)

Sen trycker man på startknappen.

 

Sedan öppnar man paint.

Sedan trycker man på klistra in.  

Japp då har man bilden där. Och om man vill göra som jag gjorde så kan man måla det som man ine tycker ska vara med på hearden.

 

Sedan väljer man färg här.

 

Och så målar man det man vill måla. Sedan trycker man på spara som.

  Sedan väljer man filnamn och sparar. sedan är det bara att få den att synas på bloggen.

Om det är någon som vill ha svar på det så är det bara att kommentera eller skicka fråga eller skicka mail till mig på msp.

Om det är någon som inte vet vad jag heter där så heter jag EIin där (Jag har ett stort i i stället för ett l.


/hej då/

Elin.  







Av mspeliins - 8 september 2011 20:33

Heej!

Var på ett fisparty i mollymos koja.  

  Eliwn skrev först i sin vgd ruta att det var en konsert men tyckte själv att det var ett fisparty eftersom att mollymo fes så mycket. Hon fes till och med i mitt ansikte!  

Aja det var i alla fall kul!  


/hej då/

Elin.  


Av mspeliins - 8 september 2011 20:26

Heej!

Det har kommit nytt tema till msp!  

Och temat är STREET DANCE.

 

 

 

 

 

 

 

Själv älskar jag det!  


/hej då/

Elin.  



Av mspeliins - 8 september 2011 20:10

Heej!

Ska visa en bild på amy135s profil eftersom att hon var den som gav den sista auton.  

 

Hon är en snäll och trevlig tjej och bli gärna vän med henne.  


/hej då/

Elin.  


Av mspeliins - 7 september 2011 18:02

Hej.

Har släppt del 6 av de fem vännerna del 6! 

  Se den gärna och betygsätt den! MEN INGA FULA KOMMENTARER!

Om jag märker att någon gör det raderar jag dem med en gång!  


/hej då/

Elin.   


Av mspeliins - 6 september 2011 16:30

OMG OMG!!! JAG HAR KOMMIT TILL LEVEL 4 PÅ MSP!!!  

 

Tack till alla som har hjälpt mig dit!!!


/hej då/

Elin.  


P.S Amy135 var den som gav den sista auton.

Till Amy135. Jag lägger upp en bild på din profil sen.

Av mspeliins - 5 september 2011 19:37

Hej.

När som helst går jag upp i level 4!!!  

 

Så SNÄLLA autos och titta på mina filmer och älska mitt rum!!!!

Visar bilden på den moviestar som gav den sista suton i bloggen.  


/hej då/

Elin.  


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards