Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 3 november 2011

Av mspeliins - 3 november 2011 14:52

Vill ni se hur min första design såg ut..

Lova att inte skratta men så här såg den ut.  


 


Hade bara bloggat i kanske en månad då och hade ingen aning om hur man gjorde en fin header.  

Och ni får gärna säga att den är ful, eftersom att jag också tycker det.  


 


Av mspeliins - 3 november 2011 14:48

Tjena!

Bytte till en ny design!!  

Förra.


 


Nya.  


 


Bytte för att jag blev lite trött på den andra.

Designen är gjord i Pixlr.com (fast det var den gamla också)


 

Av mspeliins - 3 november 2011 12:26

Tjabba!

Det har kommit nytt tema till msp!


 


Orkar inte visa kläder, animeringar, bakrunder o.s.v

Men så här ser min favoritoutfit ut.


 


Jag tycker att temat är ganska bra, vad tycker ni?


 


Fin namnskylt?

Av mspeliins - 3 november 2011 11:09

Heej!

Jossan11_<3 gav mig en present från ö listan!


 


Och det här var det jag fick.


 


TACK JOSSAN!

Jag ska visa en bild på din profil.


 


tack så mkt vännen!

Ska ge dig två autos från EIin. och två autos från EIvira och två från Elin_smile<3, så det blir sammanlagt sex autos!

Om ni ger mig en present från eran garderob får ni en auto från mig (EIin.) och en auto från EIvira och en auto från Elin_smile<3.

Om ni ger mig från ö listan får ni samma sak som Jossan11_<3 fick från och med nu.

Fick även bli veckans moviestar på Jossans blogg!  


 


Tack Jossan!!


 


P.S Ska byta namnskylt.  


Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards