Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 10 november 2011

Av mspeliins - 10 november 2011 20:43

Hejsan!

Så här blev min dag idag.

Det började med att vi gick och åkte skridskor.

Det var faktiskt jätteroligt!

Sedan när vi kom tillbaka åt vi lunch och det blev skinkstek med potatis och sås.

Man kunde också välja kroppkakor (blää)

Vi hade ingen rast eftersom att klaset skulle ta ganska lång tid.

Filmen vi såg på kalaset var Dumma mej.  


 


Jag tyckte filmen var 4/5  

Vi fick äta glass med chokladsås och kolasås och en klubba och någonting mer som jag inte vet vad det heter.  

Sedan var skolan slut, och då gick Amy135 och jag till våran fiollektion.


 


Vi fick öva på en låt som heter Arena.

Sedan gick vi hem, och hemma har vi mest bara tittat lite i siggeböcker och spelat fiol och så har vi spelat spel.

Vi spelade Fyra i rad och Rita-gissa och Den försvunna diamanten. (så det var inte på datan)

Sedan har det inte hänt något särskillt.


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards