Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 30 november 2011

Av mspeliins - 30 november 2011 16:32

Hej!


Först i skolan så tände vi våra ljus.

Efter det hade vi matte.

Sedan hade vi engelska.

Vi pratade mest om frukost (fast på engelska)

Sedan hade vi rast.

Sedan när vi kom in så skulle vi skriva ett brev till de andra treorna (vi skrev till C)

Det var att man skulle beskriva hur man såg ut och vad man gillade och göra o.s.v

Men man fick INTE skriva sitt namn och saker som direkt avslöjar vem man är!

Det var att den som fick brevet skulle gissa vem det var.

Min klass kommer få ett brev från A.

Tycker att det ska bli spännande att få läsa det!  

Sedan skulle alla tjejer mäta hur långa det var och den som var längst ställde sig längst bak och så höll vi på så.

Jag var näst, näst minst..

Sedan kom det någon in och sa att vi var 10 min försenade till maten, så alla fick panik och sprang ner till matsalen!

Det blev kassler med ris eller pyttipanna.

Jag tog kassler med ris.  

Sedan var det rast och när vi kom in, skulle vi läsa och sedan skulle vi ha frukt, och samtidigt som vi åt frukt skulle vi se på en film.

Filmen handlande om traditionerna på julen och vi skulle komma ihåg det tills i morn.

Sedan var det idrott.

Vi hade innebandy och basket och fotboll.

Sedan slutade vi.

Heej då!!


 


Av mspeliins - 30 november 2011 16:27

YAY!

De sa att det ska snöa på söndag hos mig!!      

Längtar!

Och i morgon är det första december och då får man ju öppna adventskalendrar o.s.v

Jag har en chokladkalender och en bildkalender.

Fast jag gillar chokladkalenden mer.  

Vet, det blev ett kort inlägg men det kommer ett längre snart.


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards