Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 23 november 2011

Av mspeliins - 23 november 2011 18:08

Japp.

Jag har släppt en ny film!


 


Det är ju en ny serie som heter Tvillingarna.

Bra att 12 redan har sett den!  

Och jag har köpt nya kläder.


 


Och nu sparar jag till den här.


 


Just nu har jag 124 sc så det är ungefär 200 sc kvar.


Ha det gott igelkott!


 

Av mspeliins - 23 november 2011 17:51

Hejsan!  

Så här har min dag varit idag! 

Det började väl att jag och Sally,,, gick tillsammans till skolan (vi har alltid sällskp till skolan)

Först hade vi matte i kanske... en halvtimme eller något.

Sedan hade vi engelska.

Vi skulle typ prata om frukost (fast på engelska)

Efter det var det rast.

Bara lekte lite med Amy då.  

Sedan när vi gick in hade vi SO.

Vi jobbade med våran bok om min stad som jag bor i irl.

Sedan var det mat.

Det blev chikken tikka masala eller fläskpannkaka.

Om ni undrar så tog jag fläskpannkaka.

Sedan hade vi rast.

Sedan gick vi in och hade svenska.

På svenskan tränade vi skrivstil.  

Sedan var det idrott och då hade vi hinderbana.

TRÅÅKIGT!  

Varför? Jo för att min grupp var helt OMÖLJIG (de höll på och fjantde sig och gick före mig och en tjej till)

Sedan duschade vi och bytte om och sedan slutade vi.

Nu samlar jag sc på Msp.

Ska snart äta.


Ha det gott igelkott!  


 



Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards