Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 22 november 2011

Av mspeliins - 22 november 2011 22:14

Heej!

Nu ska jag väl skriva lite om min dag i dag i skolan o.s.v

Jag gick med Sally,,, till skolan (Sally,,, är Ellina12345 fast hon har bytt gubbe)  

Sedan skulle vi ha lite matte på första passet och sedan hade vi idrott.

Vi hade hopprep som uppvärmning och sedan körde vi spökboll.

Det blev aldrig något resultat eftersom att vi inte hann.

När vi hade duschat och bytt om så hade vi rast.

Och.. på rasten hände det väl inget speciellt.

Efter rasten hade vi NO.

vi skulle tända små glödlampor genom att koppla ihop glödlampor med sladdar och batteri.

Man fick jobba med den man satt brevid i klassrummet.

Vi bytte platser i går (måndags) och nu sitter jag brevid en kille som heter Isak.

Men NOn var faktiskt rolig!  

Sedan blev det mat och det blev fisk med potatis eller pyttipanna.

Jag valde fisk med potatis, fisken var god men potatisen var för hård och seg.  

Sedan var det rast igen, och sedan hade vi lite göra klart men det gick mest ut på att göra klart mattesaker.

Sedan åt vi våran frukt och sedan slutade vi.

Vi slutar tjugo i två varje dag förutom på fredagar för att då slutar vi kvart över ett.

Sedan har det väl inte hänt något speciellt..

Men det var min dag idag!  


 

Av mspeliins - 22 november 2011 14:28

Hej.. jag vill inte verka dum men..

Jag tycker inte om när ni skriver elaka kommentarer till mig.

Som jag sa i ett annat inlägg för ett tag sen så godkänner inte jag några elaka kommentarer.

Och jag vill inte heller att ni skriver elaka kommentarer/frågor med någon av mina kompisars namn, eller typ hiuhöiouHGÖIU.

Ni måste inte skriva erat riktiga namn utan om ni inte vill det kan ni väl skriva något namn som ni heter i något spel. (det måste inte vara Msp)  

Så, snälla, kan ni vara snälla och sluta skriva elaka kommentarer till mig!

Jag har ju redan skrivit ett sånt här inlägg och jag trodde inte att jag skulle behöva skriva ett till, men eftersom att det är en del som gör det nu så måste jag väl det.

Och jag menar ju bara de som håller på och skriver elaka kommentarer/frågor till mig.

Och jag vill inte ha någon elak kommentar till mig nu bara för att jag skriver det här inlägget, men jag blir ju ledsen när en del av er håller på så här..


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards