Elins liv i Msp♥

Alla inlägg den 9 november 2011

Av mspeliins - 9 november 2011 19:21

  Hej!

Det ska bli JÄTTEKUL i skolan i morgon!

Först ska vi åka skridskor!  

Sedan ska vi väl bara äta lunch, och sedan KANSKE ha en jättekort rast.

SEDAN SKA VI HA KALAS!!  

Vi kommer att fira de som är födda mellan Augusti - Oktober.

Vi kommer att se på en film och ha lite snacks.

De som fyller år mellan Augusti - Oktober har fått ta med sig en film idag och de har fått välja mellan de filmerna vad vi ska se.

Vi andra vet inte vad det blir så det blir en överaskning för oss som inte fyller år då!

Sedan när vi har haft klart kalaset så är skolan slut!

Så det är inga lektioner i morgon!!!  

Sedan ska jag och Amy135 gå till våran fiollektion och sedan ska vi leka hos mig (och det är ju också hur kul som helst)

Så hela min dag i morgon kommer att bli riktig chill!!

Förutom när man ska vakna på morgonen då, HATAR DET så himla jobbig (Har alltid varit morgontrött och kvällspigg)

Skriver om min dag i morgon så ni får veta exakt vad som händer då.


 

Presentation


Hej alla, EIin. här!
Här bloggar jag om mest Msp, mitt liv och lite till.
Jag hoppas att ni trivs här!

//EIin.

Fråga mig

172 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av på bloggen?
 Redigerade bilder
 irl-inlägg
 Tävlingar
 Ny design
 Inget
 Annat (säg till mig vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Sköt om hunden

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Purple Heart Background
TACK FÖR ATT NI KOLLAR MIN BLOGG, KOMMENTERA GÄRNA!



Ovido - Quiz & Flashcards